Acasă Întrebări Frecvente

Întrebări frecvente

  • Persoanele fizice

Dacă sunteți persoană fizică, pentru a obține o legitimație de cumpărături Selgros este suficient să vă prezentați la Biroul Informații Clienți din magazinele noastre, iar în baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, carnet conducere) vă vom putea emite legitimația (cardul Selgros).

  • Persoanele juridice (SRL, SA, instituții de stat, asociații și fundații etc.)

În cazul în care doriți un card pentru a face cumpărături în numele unei entități juridice în funcțiune, vă așteptăm la Biroul Informații Clienți din magazinele noastre, unde puteți intra în posesia legitimației de client Selgros pe firmă, astfel:

  • Sunteți administratorul firmei/un reprezentant al firmei cu împuternicire scrisă de la administrator pentru emiterea unei legitimații Selgros pe firmă;
  • prezentați un act de identificare a firmei – în original sau copie (certificat de înregistrare – CUI);
  • dacă dețineți ștampilă, vă rugăm să o aveți la dumneavoastră. 

Atenție! Fără deținerea unei legitimații Selgros valabilă nu veți putea achiziționa produse din magazinele noastre. 

Prelucrăm datele pe care ni le furnizați în scopul emiterii legitimațiilor de acces și derulării relațiilor comerciale cu dumneavoastră. Pentru informații complete cu privire la modalitățile și condițiile de prelucrare a datelor pe care ni le furnizați, vă rugăm să consultați Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Selgros Cash & Carry SRL.

Activitatea magazinelor de tip cash&carry este reglementată prin art. 4 al OG 99 din 2000, cu modificările și completările ulterioare, care defineşte comerţul cash&carry astfel:
"comerţ de tip cash and carry/formă de comerţ cu autoservire pe bază de legitimaţie de acces - activitatea desfăşurată de comercianţii care vând mărfuri prin sistemul de autoservire către persoane juridice, persoane fizice autorizate, asociaţii familiale autorizate conform legii şi persoane fizice înregistrate în baza de date a vânzătorului, în scopul revânzării şi/sau prelucrării, precum şi al utilizării acestora ca produse consumabile, păstrând regimul diferenţiat de preţ tip engros/en detail;"

După emiterea unei legitimaţii de cumpărare, clienţii sunt înregistraţi în baza de date a Selgros și pot achiziționa produse din magazinele Selgros. De asemenea, prin înregistrarea legitimației în aplicația Selgros, aveți acces la sute de oferte speciale, dedicate clienților care folosesc aplicația noastră. 

În afară de deținătorul firmei sau administratorul acesteia, aferent legitimației pentru o persoană juridică mai pot primi legitimații de cumpărare încă 5 persoane, care pot fi desemnate să cumpere pentru firmă pe baza unei împuterniciri simple semnată și ștampilată (după caz) de către deținătorul/administratorul firmei și a unui act de identitate al persoanei desemnate.

Cu legitimaţia dumneavoastră de client puteţi cumpăra în orice magazin Selgros din România.
În magazinele din Germania și Polonia, pe baza legitimaţiei dumneavoastră de client, la biroul de informaţii de la intrare vi se va emite o legitimaţie valabilă o zi în magazinul respectiv.

La Selgros poţi plăti produsele achiziționate astfel:

Numerar - de regulă clienţii noştri plătesc facturile în numerar la casă. În anumite cazuri, aceştia pot sau trebuie să plătească prin alte instrumente.

Card de credit - clientul poate plăti cu card de credit Visa, Mastercard sau Maestro.

Depunere de numerar la MFM - clientul depune banii în numerar la echipamentul multifuncțional Raiffeisen Bank din cadrul magazinului Selgros. Acest lucru este necesar pentru clienţii persoane juridice, ale căror facturi însumate într-o zi depăşesc valoarea de 10.000 lei.
Notă* Echipamentul MFM este proprietatea băncii. În cazul unor defecțiuni tehnice ale echipamentului, vă rugăm să contactați Raiffeisen Bank.

CEC - clientul persoană juridică poate plăti o parte din factură sau întreaga factură cu CEC certificat de banca acestuia cu textul „Se certifică pentru suma de ...." şi ştampila rotundă a băncii. Suma pentru care este certificat CEC-ul trebuie să fie mai mare sau egală cu suma de plată.

Ordin de plată - clientul poate plăti astfel o parte din factură sau toată suma. În acest sens, el trebuie să vireze din timp în contul Selgros o sumă corespunzătoare. Clientul poate cumpăra după ce suma virată a intrat în contul Selgros. În plus, el trebuie să prezinte la cumpărare exemplarul verde al ordinului de plată cu ştampila de confirmare a băncii. În cazul în care clientul virează o sumă care depăşeşte valoarea cumpărăturilor, diferenţa va rămâne înregistrată în contul acestuia, putând fi folosită la cumpărăturile ulterioare.

Acum în magazinele Selgros poţi plăti şi cu tichete de masă, cadou, sociale pentru grădiniță şi sociale Edenred, Pluxee și Up, precum și tichete de masă în format electronic (carduri) emise de: Edenred, Pluxee, Up, UniCredit Bank și Banca Transilvania.
*În ceea ce privește persoane juridice, vă aducem la cunoștință faptul că Selgros nu mai încheie contracte pentru tichete emise de Sodexo (actual Pluxee), dar acceptă în continuare aceste tichete, la plată.

Accesul în magazinele Selgros este permis copiilor indiferent de vârstă, însoţiţi de către părinţi, care poartă întreaga răspundere privind siguranţa şi supravegherea acestora.

Animalele de companie nu au drept de acces în interiorul magazinelor Selgros. 
Doar câinele-ghid care însoțește o persoană cu handicap grav are acces liber în orice magazin Selgros.

Cardul Selgros în format fizic, primit de la Biroul Informații Clienți din magazinul Selgros, poate fi înrolat în aplicație prin scanare sau prin introducerea manuală a seriei cardului (formată din 10 cifre: 7xxxxxxxxx).

Dacă nu dețineți card Selgros, puteți să-l solicitați direct din aplicație. La prima vizită în magazin, cardul poate fi activat la Biroul Informații Clienți, cu respectarea condițiilor de eliberare a cardului de cumpărături (a se vedea punctul 1 de mai sus). Activarea cardului solicitat online se face în termen maxim de 60 de zile. 

Ofertele Selgros pot fi vizualizate oricând pe site (în partea de jos a paginii principale sau în secțiunea Cataloage).

Prin descărcarea aplicației Selgros, puteți vizualiza de asemenea cataloagele valabile în magazinul Selgros selectat. Tot aici veți găsi și ofertele speciale cu app, cupoanele activabile și multe alte oferte atractive.